неделя, 19 февруари 2017 г.

Препарат за миене на съдове

..
От доста време се каня да пиша за очевидната липса на избор при покупка на препарат за миене на съдове. По-скоро въпросът опира до дизайна на бутилките, а не до самите продукти.
И така, ако използвам нарицателното "веро", то бутилките за веро на различноте марки са винаги подобни и на мен лично не са ми удобни. Масовият дизайн на бутилката за веро е като този:




Аз предпочитам верото да е в бутилка подабна на тези на течния сапун:

За съжаление масовите продути по магазините предлагат верото само в първия тип бутилка. Затова ми се налага да търся по-непознати продукти, които се предлагат в предпочитаната от мен тип бутилка. За щастие такива се намират и са доста добри, така че проблем нямам.

Интересно ми е обаче колко време ще мине от публикуването на тази статия до момента, в който масово предлаганите марки веро ще се появят и във вариант - бутилка с помпа.

..

Няма коментари: