сряда, 5 юни 2013 г.

Кой е „ГНЕВЕН“?

ГНЕВЕН ( нерегистриран ) 04.11.2010 19:16 "ЖИВЕЕМ В СТРАХ! ТОВА Е ГРЯХ! Бях седнал в градската градина в един прекрасен слънчев ден, когато черна лимузина паркира точно срещу мен. От нея слязоха двамина с дебели бичи вратове, по тялото ми тръпка мина и сви сърцето ми на две. Онези тръгнаха опасно към пейката и моя страх. "Сега ме хванаха на тясно!" Дори да дишам, май че спрях. - Къде е улица "Кокиче?" - залая басово един. Кръвта обратно в мен изтича. "Спасен съм - рекох си, - амин!" - След парка третата наляво - гласът ми изора бразда. Погледнах мутрите кораво, повярвал в своята звезда.... още - Мерси, брато - залая оня, - вземи цигара, запали, че трети ден Михаля гоня по тия щури махали. Там някой Боре сгазил лука, на шефа номер изиграл, но ще открием днес боклука, пиши го богу дух предал. Опъвах скъпата цигара, след мутрите зареял взор. Колата яростно подкара убийствения си отбор. Печеше слънцето отгоре, но в себе си почувствах мраз, защото търсеният Боре, боклукът де, това бях аз."

Няма коментари: