четвъртък, 5 февруари 2009 г.

Карам ли безопасно?

Преди време по повод на лудницата по улиците ми хрумна да си залепя стикер от сорта на "Аз спазвам Закона за движение по пътищата", ей така за да знаят тези зад мен, че шофирам по правилата.
Днес, карайки зад едно Yellow такси, видях стикер, който гласеше: "Карам ли безопасно?" и беше посочен телефон за връзка. Да, всеки ако реши може да се обади и да каже номера на таксито и да каже кара ли то безопасно. Супер идея, поздравления! Повече по темата на сайта на Yellow : http://www.yellow-taxi.net/opencms/opencms/menu/bg/news/Karam_li_bezopasno.html.
Ето това ми трябваше. Сега се захващам да си направя и аз стикер "Карам ли безопасно?". Но кой телефон да посоча? Честно казано, отначало мислех да посоча телефон на КАТ София. Така де, ако карам опасно, шофьорът зад мен да им се обади да дойдат да ме вразумят. Не че карам против правилата, ама знае ли човек, винаги може да ти потрябва телефона на КАТ, да се оплачеш от някоя хала на пътя. После обаче размислих. Ами ако съм нейде из страната и някой се обади в КАТ София, трудно ще ме намерят ;). Та затова реших да е телефон 112. Общонационален телефон за спешна повиквания - подходящ при бедствия на пътя и всякакви срещи с джигити... Загрейте слушалките!

Няма коментари: