понеделник, 19 ноември 2007 г.

Столична община

Тези дни разгледах сайта на Столична община и видях, че имат форум, в който приканват да напишем своите предложения. Има естествено и тема за пътната мрежа на София. Веднага драснах няколко реда за едни дупки в моя квартал, които спадат към графата "мечи капан" - тясни, дълбоки и не се виждат. Миналата година отнесох двете си гуми в една такава дупка на околовръстното и все още възстановявам щетите - онзи ден се оказа, че трябва да си купя нова зимна гума, защо предишната, също нова, е унищожена от удара. Мисълта ми е, че по пътищата има дупки, които наистина са опасни. Сигурен съм, че на всеки се е случвало шофирайки да заобиколи в последния момент някой кратер и обикновено на трийсетина метра след това да види някой отбил в страни от пътя да прави ремонт или да чака пътна помощ. За щастие бях приятно изненадан, когато тази сутрин видях, че дупките са запълнени. Вярно, че асфалта е малко грубо положен, но дупки няма. Мога да споделя, че сега се чувствам удовлетворен и ми е изключително приятно. Идеята "За открито управление" започва да ми харесва, каквото и да означава това.
15 Ноември 07, 08:53

Няма коментари: