И така, на първо място за 2018-та е Кауфланд, следван от Била и Хит, като с малка разлика на четвърто място е Лидл.
Сравнявайки с предходната годишна класация за 2017, Кауфланд скача от четвърто на първо място. Била и Лидл запазват позиции, а Хит освен, че губи челна позиция се премества на 3-то/4-то място.
Друго интересно за 2018-та, е че Метро увеличава процентите си, а E bag - губи. Т Маркет е на нула и отпада от класацията - за цяла година въобще не сме пазарували там.
Личното ми зключение е, че Каулфланд печели с голям дискаунт на голям брой стоки, както и подобрявана на качеството на зеленчуците и плодовете.
Била е добър конкурент и също има добри дискаунти.
Хит очевидно е пренебрегнал ролята да предлага намаления. Брошурата им също е доста кратка.
Метро се отличава с най-богатата брошура, но това не е достатъчно, защото Кауфланд предлага по-голям дискаунт на същите стоки. Освен това Метро има само два магазина в София, докато Кауфланд е навсякъде. Въпреки всичко Метро си остава основен избор за пазаруване на трайни стоки в големи количества.
Лидл остава добър избор заради по специфичните стоки, които предлага и добрите дискаунти. Добре е, че ги има.
Фантастико са изгубили точки спрямо 2017 вероятно, верояно заради по-малки намалания, сравненое с другите вериги.
Няма коментари:
Публикуване на коментар